Over ons

Van harte welkom op mkb-ondernemersblog.nl. Dit blog richt zich op iedereen die op welke manier dan ook actief is binnen de wereld van ondernemerschap en het MKB.  Of u nu al een eigen onderneming heeft, van plan bent om voor uzelf te beginnen of een ondernemende studie volgt, u bent hier op het juiste adres! Doel van dit ondernemersblog is het aanbieden van interessante en nuttige artikelen die gerelateerd zijn aan het ondernemerschap en het uitwisselen van ideeën.

Gastblog mogelijkheden

Bent u actief binnen de wereld van het ondernemerschap of het midden- en kleinbedrijf en kunt u met veel passie over een gerelateerd onderwerp schrijven, laat het ons dan weten! Op deze website wordt er namelijk om de zoveel tijd een gastblog verzorgd door één van onze bezoekers. Dit gastartikel mag bijvoorbeeld gaan over uw ervaringen als zelfstandig ondernemer, over interessante ontwikkelingen binnen het midden- en kleinbedrijf, maar u mag natuurlijk ook uw mening met betrekking tot een aan ondernemerschap gerelateerd onderwerp verkondigen.

In de spotlight

Daarnaast zal er binnenkort een rubriek van start gaan waarin ondernemers de mogelijkheid krijgen zichzelf en hun bedrijf te presenteren en te sparren met andere ondernemers wat betreft hun ideeën. Heeft u dus een interessant business model, een bijzonder product of een uitdagend idee en wilt u dit graag met andere ondernemers delen, neem dan direct contact op via de contactpagina! Misschien staat u dan binnenkort met uw onderneming op deze ondernemers blog.