{"id":284,"date":"2023-08-01T16:12:22","date_gmt":"2023-08-01T14:12:22","guid":{"rendered":"https:\/\/mkb-ondernemersblog.nl\/?p=284"},"modified":"2023-08-01T16:17:00","modified_gmt":"2023-08-01T14:17:00","slug":"3-unieke-manieren-om-de-omzet-van-je-winkel-te-vergroten","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/mkb-ondernemersblog.nl\/marketing\/3-unieke-manieren-om-de-omzet-van-je-winkel-te-vergroten\/","title":{"rendered":"3 Unieke manieren om de omzet van je winkel te vergroten"},"content":{"rendered":"
Het is voor winkels en webwinkels niet eenvoudig om naamsbekendheid te genereren en hun omzet te vergroten. Je kan natuurlijk een social media account openen, advertenties plaatsen in lokale kranten of flyers uitdelen, maar er zijn ook minder bekende manieren om je winkel een zetje in de rug te geven. We hebben drie unieke manieren voor je.<\/p>\n
De impact van influencers mag heden ten dage niet onderschat worden. Het is ook niet verwonderlijk dat deze mensen veel geld verdienen, want de meest bekende influencers hebben in sommige gevallen honderdduizenden tot wel miljoenen volgers op social media. Een samenwerking aangaan met een van hen neemt waarschijnlijk een iets te grote hap uit je budget. Maar je kan er wel voor kiezen om een lokale influencer in te schakelen. Deze influencers zijn bekend in jouw regio, weten wat hier speelt, en kunnen je helpen jouw winkel onder de aandacht te brengen. Dit, zonder dat je hier al te diep voor in de buidel hoeft te tasten. Vaak hebben influencers ook zelf idee\u00ebn om deze samenwerking zo succesvol mogelijk te maken.<\/p>\n